Storytelling (istorijų pasakojimo) metodo panaudojimas pardavimų skatinimui

Storytelling (istorijų pasakojimo) metodo panaudojimas pardavimų skatinimui 

Trukmė: 16 val.

Vieta:

Vilniuje – Socialinių mokslų kolegijoje, Kalvarijų g. 137E


Kaune – vieta bus patikslinta arčiau laiko


Klaipėdoje – Socialinių mokslų kolegijoje, Nemuno g. 2


Data:

Gegužės 21-22 d.


Birželio 12-13 d.


Birželio 14-15 d.


Šiuolaikiniame verslo pasaulyje vis svarbesnę vietą užima Istorijų pasakojimas (Storytelling). Šį metodą taikome tiek pristatant prekės ženklą visuomenei, tiek naudojant reklamos priemones (vaizdines ar rašytines) viešojoje erdvėje, tiek skirtingų pardavimų metu.

Programa:

„Istorijų pasakojimo rinkodaroje pagrindai“ (R.Paškevičius)

  • Kodėl pasakojame istorijas?
  • Kaip istorijos veikia?
  • Kaip ir kur rasti istorijas, tinkamas rinkodarai?
  • Kaip sustiprinti istorijų poveikį?

„Skaitmeninis istorijų pasakojimas“ (L. Zaleckaitė)

  • Pasakojimas vaizdu: kompozicija, spalvos, fotografija, paveikslai;
  • Komunikacija vaizdu – kūrybinis požiūris;
  • Skaitmeninis vaizdas. Susikurti vaizdinę istoriją – reportažą, plakatą. (Praktinė užduotis – „workshop’as“).

“Organizacijos pagrindinės istorijos kūrimas ir vystymas” (R. Paškevičius)
„Storytelling taikymas viešuosiuose ryšiuose ir žiniasklaidoje“ (S. Marcinkevičienė)
“Maisto istorijos..  Parduotuvių tinklo “Šiaurės jūra” pavyzdys” (D. Milašiūtė)
*Tiksli programa su laikais bus atsiųsta prieš mokymus. Lektoriai ir temos gali skirtis.

Nauda dalyviui:

Mokymų metu sužinosite kaip geriausia taikyti šį metodą Jūsų įmonėje. Patyrę lektoriai atskleis Istorijų pasakojimo (Storytelling) teorinius, praktinius aspektus, supažindins su šio metodo įvairiapusiškomis galimybėmis versle.

Jie skirti rinkodaros ir pardavimų specialistams.

Apie lektorius:

TV režisierius, TV, kino ir teatro scenaristas. Raimondas vedė TV ir radijo laidas vaikams, keletą kartų apkeliavo Lietuvos darželius ir mokyklas su istorijų pasakojimo programomis vaikams. Jis jau eilę metų įvairiose šalies aukštosiose mokyklose moko kino ir TV scenarijaus rašymo. Nauja sritis, sudominusi Raimondą – meninio istorijos pasakojimo dėsnių ir elementų taikymas verslo istorijoms pasakoti. Jis konsultuoja įmones, kaip istorijų pasakojimą sėkmingai panaudoti vidinei ir išorinei komunikacijai: komandos formavimui ir stiprinimui, įvaizdžio kūrimui, rinkodarai.

yra laisvai samdoma kūrėja, dirbanti su privačiais asmenimis ir įmonėmis. Septintus metus veda studentams paskaitas Socialinių mokslų kolegijoje ir Vilniaus Gedimino technikos universitete apie vaizdo svarbą ir kūrybiškumą.

Ji tobulinosi įvairiose kūrybinėse dirbtuvėse bei stažuotėse ne tik Lietuvoje bet ir Italijoje, Suomijoje, Kinijoje. Laura organizuoja ir pristato įvairias instaliacijas, kūrybinius projektus, fotografijų parodas, yra įgyvendinusi ir savo asmeninę fotografijų parodą “Šviesos šešėlių žaidimas”. Mokymuose dalinasi įžvalgomis apie vaizdo pasakojimus ir asmens vizualinį bei socialinį tobulėjimą.

puikiai komunikacijos verslą pažįstanti ekspertė, pokyčių strateguotoja ir versli tinklų kūrėja.
Ji – pasakotoja iš prigimties, savo karjerą pradėjusi naujai besikuriančių sektorių priešakyje, padėdama lyderiaujančioms telekomunikacijų, sveikatos bei darnaus vystymosi organizacijoms pasakoti savo istorijas milijoninėms auditorijoms.
Ypač Delija didžiuojasi savo indėliu į jūros produktų parduotuvių tinklo „Šiaurės jūra“ plėtrą ir prabangaus maisto rinkos Lietuvoje auginimą, vandens „Suliko“ pristatymą Lietuvai bei naujo visuomenės požiūrio į individualizuotą mediciną formavimą.
Veikdama tarp viešojo ir privačiojo sektorių, Delija sėkmingai kuria komunikacijos strategijas žinomiems Lietuvos prekių ženklams bei ruošia kampanijas, keičiančias visuomenės mąstyseną ir atskleidžiančias opiausias problemas.
Delijos stiprybės – probleminių organizacijų pertvarkymas, naujų augimo galimybių radimas bei užtikrinta klientų tinklų plėtra.
Taip pat Delija yra geros savijautos, kokybiško maisto bei aplinkos apsaugos aktyvistė, naują charizmatiškų komunikatorių kartą ruošianti dėstytoja.

turi daugiau nei 13 metų žurnalistinio darbo patirties. Daugiau nei šešerius metus dirbo „Žurnalų leidybos grupėje“ žurnaliste ir vieno iš pramoginių žurnalų vyr. redaktore. Bendradarbiavo su tokiais leidiniais kaip: „Žmonės“, „Ieva“ „Lietuvos rytas“, „Stilius“, „Aš ir psichologija“, „Moters savaitė“ ir daugeliu kitų. Taip pat dirbo medicinos klinikos „Mirameda“ rinkodaros vadove. S. Marcinkevičienė konsultuoja organizacijas įvairiais komunikacijos klausimais, dėsto Socialinių mokslų kolegijoje, taip pat yra šios aukštosios mokyklos komunikacijos skyriaus vadovė. Nuo 2013 m. Lietuvos ryšių su visuomene specialistų sąjungos narė, o nuo 2016 m. ir LiMA narė. Nuolat dalyvauja įvairiose konferencijose, mokymuose, tarptautinėse stažuotėse. S. Marcinkevičienė pasidalys sėkminga istorijų rašymo patirtimi ir atskleis kaip paprastoje istorijoje rasti detales, kurios sudomintų naujienų redaktorius ir visuomenę.

Mokymų kaina ir registracija

Tai yra SMK Mokslo ir Verslo centro mokymai, kurie patvirtinti VšĮ “Versli Lietuva” ir yra kompensuojami pagal Kompetencijų vaučerius. 

Šių mokymų kaina 1 asmeniui – 118,56 Eur  Eur + PVM (pagal Kompetencijų vaučerius kompensuojama 70-80 proc. nuo šios sumos), į šią kainą neįskaičiuotos kavos pertraukėlės ir pietūs. Maitinimo paslaugos gali būti derinamos atskirai.

Registracija  goo.gl/7R5Wza

Daugiau informacijos el. paštu raimonda.jagminaite@smk.lt arba tel. 8 5 2500 796